Обмін та повернення
Ви можете звернутися за номером + 380987577537 з проханням про повернення або обмін товару, ми максимально швидко надамо Вам інформацію, куди саме відправити товар для повернення та яка процедура повернення.
Адреса для повернення м. Кривий Ріг, мікрорайон Сонячний, будинок 36
Або ознайомтеся з нашими правилами нижче та зробіть все самостійно.
Повернення та обмін товарів регламентується Законом України "Про захист прав споживачів", згідно з яким покупець має право повернути товар протягом 14 днів з дня його покупки.
Дотримання прав споживачів – наш обов'язок перед Вами, як перед клієнтом.
Повернення товару належної якості .
Покупець має право повернути товар належної якості (або обміняти його на інший), якщо дотримано таких умов:
товар не використовувався, повністю укомплектований та не порушена цілісність заводської упаковки;
збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування;
пройшло менше 14 днів із моменту отримання товару;
є розрахунковий документ та гарантійний талон.
Якщо цих умов не дотримано, продавець має право відмовити у поверненні. Для товарів неналежної якості діють інші норми, описані у статті 8 ЗУ Про захист прав споживачів та нижче на нашому сайті.
Для повернення ви можете надіслати товар поштовим перевізником адресною доставкою Нова Пошта - адреса для повернення м. Кривий Ріг відділення 8 . або повернути товар у пункті видачі за адресою м. Кривий Ріг, мікрорайон Сонячний, будинок 36 . Доставка товару здійснюється за кошти покупця, але якщо отриманий товар не відповідає інформації, вказаній на сайті (інша модель, колір, комплектація тощо), тоді ми компенсуємо транспортні витрати.
Повернення товару не належної якості .
Гарантійні зобов'язання не поширюються на витратні запасні частини та матеріали (мастила, фільтри, технічні рідини, автокосметика, лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники тощо). Даний вид продукту перевіряється на його цілісність та працездатність у момент отримання. На електричні Товари – гарантія не поширюється та обмежується фактом працездатності на момент монтажу.
Продавець не несе гарантійних зобов'язань, якщо має місце:
нормальний та природний для певного терміну експлуатації знос деталі; пошкодження деталі внаслідок ДТП, неграмотної її установки чи недбалої експлуатації, чи будь-яке інше механічне пошкодження;
несправність запасних частин паливної системи або системи випуску внаслідок використання класу палива, моторного масла, що не передбачені виробником автомобіля або інших технічно несумісних/непередбачених деталей;
пошкодження (особливо деталей підвіски та кермового управління), що виникли через неакуратне водіння на нерівностях дороги або внаслідок суттєвих дефектів дорожнього покриття;
встановлення деталі клієнтом самостійно або на СТО не має сертифікату на проведення цього виду робіт;
Якщо товар не працює або зламався (за умови належного використання), протягом гарантійного терміну Ви маєте право повернути нам товар для проведення ремонту або обміну, зокрема, на кошти. Однак, навіть якщо поломка відбулася/була виявлена протягом 14 днів, повернення несправного товару має відбуватися за процедурою гарантійного обслуговування (на всі товари на сайті діє гарантія 1 рік).
Про виявлений при встановленні або експлуатації дефект деталі необхідно негайно заявити за номером + 380987577537 та запросити зразок документа для оформлення рекламації (рекламацію).
Рекламаційну деталь необхідно надати протягом тижня з моменту отримання зразка заяви про рекламації.
Разом із деталлю необхідно надати наступний пакет документів:
Згадана заява про рекламацію;
Копію замовлення наряду (акту виконаних робіт) підприємства, яке робило встановлення даної деталі, з відміткою про її встановлення;
Розрахунковий документ та гарантійний талон.
Для повернення, ви можете надіслати товар та документи поштовим перевізником адресною доставкою Нова Пошта - адреса для повернення м. Кривий Ріг відділення 8 . або повернути товар у пункті видачі за адресою м. Кривий Ріг, мікрорайон Сонячний, будинок 36 .
Кузовні запчастини, оптика, скла поверненню та обміну не підлягають. Перевіряйте якість продукту під час отримання. Обмін неякісного товару або повернення коштів замовнику провадиться лише після проведення експертизи. Якщо експертиза показує, що автозапчастини були пошкоджені покупцем або встановлені неправильно, повернення коштів або заміна товару не провадиться.
Повернення коштів покупцю
Відповідно до законодавства, при поверненні товару розрахунки з покупцем здійснюються виходячи із вартості товару на момент покупки. За домовленістю ви можете здійснити обмін на товар за тією самою вартістю або з перерахуванням ціни.
Після отримання нами товару, ми робимо повернення коштів покупцю або обмінюємо на новий товар, залежно від домовленості.
Гроші за товар, сплачений банківською карткою або безготівковим розрахунком, повинні бути повернені тим самим платником. Або на підставі заяви покупця ми можемо надіслати гроші на інший розрахунковий рахунок покупця. Якщо товар придбали за готівку, повернення коштів відбувається зручним для покупця способом.
Якщо повернення товару провадиться у пункті видачі за адресою м. Кривий Ріг, мікрорайон Сонячний, будинок 36 , повернення коштів покупцю відбувається у той же день, в інших випадках мінімальний строк до 5 днів з дати отримання повернення.